فــــوووفـــــي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكبر تجمع بنأأأت و شبأأأب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا اقدر ازعلك حبيبى

كاتب الموضوعرسالة
الامبراطورعمرو

المساهمات : 105

انا اقدر ازعلك حبيبى Empty
مُساهمةموضوع: انا اقدر ازعلك حبيبى   انا اقدر ازعلك حبيبى Emptyالثلاثاء يوليو 26, 2011 3:23 am

انــا ازعــلــك انــا اقــدر ازعـلـــك
انـا اقـــدر ازعــلــك حــبــيـبـي دا انـــت نــــور عـنـيـا .. انــا ازعــلــك لا لا والله مــيــهــون عــلـيـا
انــا .. كــلــمــة بــحــبــك اقــولــهــا لــحــد تــانــي طــب ان شــاء الله حــصــل حــبـيـبـي يـتـقـطـع لــســانـــــي
..
طــب ان شــــاء الله اعـــــدم عــنــيــا لـــو ازعـــلــك
..
لالالا لا لا لا لا لا لالالا
..
انـــا اقـــدر ازعــلــك يـــا غــالــي اه يــــا ويــلــي واه يـــا حــالـــي واه يــتا خــوفــي مــن الــلــيــالــي وايــامــي الــلــي جــيــيــا
اــنت فــــاكــر قــلــبــي قــادر يــســافــر ولا يــغــادر دا انـــت حــبــك حــــب نـــادر مـــا مـــرش عــــــــلــــيــــا
..
دنــا ونــا بــحــلـم ونــا فــايــق والـــه مــا نــســيــتــك دقــايــق .. اوعــى بــحــر الــحـب الــرايـــق يـتـعــكــر قــســيـــه
دنـــا نــــاســـك وانــــت نـــاســــي وبــعــد مــنــك لـــمــا اقــاســـي .. مــيـــن يــحــلــي مــر كــاســـي الا حــبــيــب عـــــــــنـيــا
..
انــــا ازعــــــــلـــك حـبـيـبـي
..
لالالا لا لا لا لا لالالا
..
انــا اقــــدر ازعـــلـك يـــــا عــيـنـي بـعـد مــنـك مـيـن يـجـيـنـي .. مـيـن يـطـبـطـب ويـواسـيـنـي و مـيـن يــســأل عـــــــــلـيـا
انــــا ايــه حــلـو فـي حــيـاتــي ده بــعــد مـنـك يـــا حــيـاتـي .. كـــل يـامــي وحــيـاتـي والله مـــالــيـهــا ديـــــــــــــــــــــيـا
..
اه يــــا لــيــالــي ويــانــا دانـــا اه يـــا عــيــنــي وقــلــبــي ونـــا .. كـــل ســاعـــه بــتــبــقــى ســنـه لــمــا تــغــيــب عــــــــــــــلــيــا
انــت عــارف انــــي انـــك انـــت مــــنــي ونـــا مــنـــك والله مـــا يــعــوضــنــي عــنــك كــل الـــدنــيــا ديــيــا
..
انــا ازعــلـــك حــبــيــب مـــش مـــمـــكـــن ازعـــلـــك حــبــيــبــي
..

انا اقدر ازعلك حبيبى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ..... حبيبى.....
» حبيبى ....
» حبيبى يا حبيبى
» ازيك حبيبى
» رسالة الى حبيبى